Programy lojalnościowe banków

Coraz częściej sieci sklepów wydają specjalne karty, które upoważniają klientów do skorzystania ze zniżek albo pozwalają na zbieranie punktów, które następnie można zamieniać na atrakcyjne nagrody. W podobnym kierunku zmierzają banki, które coraz częściej dają swoim klientom możliwość skorzystania z licznych przywilejów, związanych z wydawanymi przez banki kartami płatniczymi. Program Banku Pekao SA przez kilka lat pozwalał klientom, którzy posiadali karty Maestro lub Master Card, na skorzystanie z licznych zniżek przy zakupach, pod warunkiem, że zakupy były dokonywane przy użyciu karty Pekao. Część z tych zniżek obowiązywała w określonym czasie. Bank Millennium, wydając kartę kredytową Visa Impresja, pozwala na trochę inne rozwiązanie – oprócz zniżek w określonych sklepach (zniżki sięgają z reguły 5-10 %), klient dokonujący płatności wspomnianą kartą jednocześnie może liczyć na zwrot w postaci nawet 700 zł rocznie tylko z tytułu płatności, dokonanych kartą. Rozwiązanie ze zwrotem środków na rachunek karty klienta czy na rachunek jako taki stosują coraz częściej banki – na tym schemacie oparte są programy w nowym mBanku. Z kolei bank BZWBK przystąpił do ogólnopolskiego programu Payback i umożliwia szybsze zbieranie punktów w programie przy użyciu karty z logo programu. W każdej chwili klient może zamienić punkty na wybrane nagrody.

Both comments and pings are currently closed.