Produkty bankowe dedykowane dla kobiet

Mało na polskim rynku bankowym produktów, które byłyby skierowane tylko i wyłącznie do kobiet. Produkty bankowe najczęściej nie mają zdefiniowanej płci klienta, zatem i kobieta, i mężczyzna korzystają z tych samych produktów, mimo że mają nieco inne potrzeby. Oczywiście są banki, które pozwalają swoim klientom na przykład wybrać nadruk na karcie płatniczej i to już dobry początek, ponieważ panie lubią karty kolorowe i funkcjonalne jednocześnie. Bank BZWBK miał w swojej ofercie Konto na obcasach, które były dedykowane dla pań, miało inną odpłatność oraz specjalny pakiet ubezpieczeń, jednak było stosunkowo słabo rozreklamowane. Z kolei Bank Millennium, gdy wprowadzał do swojej oferty kartę kredytową Visa Impresja, stworzył ją z myślą o kobietach, bowiem pakiet sklepów, które pozwalały na uzyskanie korzystnej zniżki, to były sklepy sieciowe z odzieżą, obuwiem czy hipermarkety. ING włączył się aktualnie w kampanię, promująca produkty ubezpieczeniowe, pozwalające troszczyć się o przyszłość swoich najbliższych, gdy klient zachoruje na raka (zgodnie z badaniami konsumenckimi to właśnie kobiety są odpowiedzialne za planowanie przyszłości w sytuacji, gdyby pojawiło się poważne zachorowanie, które wpłynie na status finansowy rodziny). Wyraźnie brakuje produktów tylko dla kobiet – lokat na Dzień Kobiet czy kredytów, które można by było wykorzystać np. w ulubionej klinice medycyny estetycznej.

Both comments and pings are currently closed.