Dostępność bankomatów miernikiem sukcesu

Banki toczą niesamowity bój o poparcie klientów. W końcu każdy klient zapewnia jakąś wartość gotówkową, danej placówce. Oczywiście o wygraną w tej walce dbają kompetentne sztaby marketingowców, które wykorzystują ogrom swojej wiedzy i umiejętności by właściwie budować renomę danej instytucji. Co jednak najlepiej wśród tych poczynań wpływa na potencjalnych odbiorców? Możemy postawić się w sytuacji zwykłego przechodnia, który codziennie rano przemierza półgodzinną trasę. W trakcie tego miłego, orzeźwiającego spaceru widzi sześć bankomatów. Jednak tylko w jednym, co jakiś czas wybierze gotówkę. W którym? Oczywiście w tym, który zapewni mu bezprowizyjną usługę, najczęściej, więc będzie to bankomat jego banku. Faktycznie dostępność bankomatów ma ogromne znaczenie w budowie odpowiedniej renomy firmy. W naszych czasach kliencie chcą mieć podane wszystko w prosty i przystępny sposób. Wybierają, więc te usługi, które właśnie tą potrzebę zaspokoją. Planując, więc strategię marketingową danego banku, warto przemyśleć jak wygląda sytuacja dostępności bankomatów i to nie na zasadzie: tyle nam wystarczy, ale raczej, nasza konkurencja ma tyle i tyle, więc muszę coś z tym zrobić. Poświęcenie chwili na wczucie się w sytuację konsumenta, rzeczywiście pozwala na zrozumienie potrzeb i zachcianek grupy docelowej.

Both comments and pings are currently closed.